Poštovné ZDARMA nad 45 EUR!

Örökké az állatkísérletek ellen harcolunk - The Body Shop

NAVŽDY BOJUJEME PROTI TESTOVANIU NA ZVIERATÁCH

 

V kampani Navždy proti testovaniu na zvieratách sme v rokoch 2017-2018 globálne zozbierali 8 miliónov podpisov. Petíciu sme predložili pred OSN a nepretržite bojujeme za vybojovanie medzinárodnej dohody. Zostaňte s nami, aby ste videli výsledky!

ZOZBIERALI SME 8 MILLIÓNOV PODPISOV

Zakážme testovanie kozmetiky na zvieratách. Všade. Navždy

V našej kampani Navždy proti testovaniu kozmetických produktov na zvieratách spolupracujeme s organizáciou Cruelty Free International na dosiahnutí celosvetového zákazu. Je to najväčšia kampaň v boji proti testovaniu na zvieratách, aká kedy bola, a jej petíciu, ktorá pozostávala z 8 miliónov podpisov sme predložili Organizáciu Spojených národov. Je na čase navždy zatrhnúť testovanie kozmetických produktov na zvieratách.

 

 
 
 
Örökké az állatkísérletek ellen harcolunk - The Body Shop

 


AKO DOCIELIME GLOBÁLNE ZATRHNUTIE TESTOVANIA KOZMETICKÝCH PRODUKTOV NA ZVIERATÁCH?

Petíciu sme spolu s našimi priateľmi, viacerými milovníkmi zvierat, najprv predložili pred OSN. Odvtedy sa snažíme hovoriť o tejto otázke s čím väčším počtom ľudí, ktorí majú rozhodujúce slovo. Chceme si získať ich podporu a chceme spolu s nimi bojovať na vytvorenie medzinárodnej dohody, ktorá globálne zakáže testovanie kozmetických produktov na zvieratách. Organizujeme kampane a lobby v rôznych krajinách sveta, aby sme zaistili vynesenie a dodržiavanie zákona.

 
 

 


GLOBÁLNE ZATRHNUTIE JE PRÍLIŠ AMBICIÓZNE. DÁ SA SKUTOČNE DOSIAHNUŤ?

Myslíme si, že áno. S neuveriteľným nadšením sme pozorovali odozvu na kampaň. Kozmetické testovanie na zvieratách v EU zakázali v roku 2013 a prieskum trhu ukazuje, že najväčšie obavy zákazníkov boli v roku 2018 speté s netestovaním na zvieratách a vegánskymi produktmi. Súčasne vidíme rýchly pokrok zo strany inovatívnej technológie a vedy, čím sa môžu stať z alternatív veľmi rýchlo zaužívané metódy. Požadovanie zákazu testovania kozmetických produktov na zvieratách nebolo nikdy aktuálnejším!

Örökké az állatkísérletek ellen harcolunk - The Body Shop
 
 
Örökké az állatkísérletek ellen harcolunk - The Body Shop

 


AKO DLHO POTRVÁ ZATRHNUTIE KOZMETICKÉHO TESTOVANIA NA ZVIERATÁCH?

Už v roku 2018 sme petíciu predniesli pred OSN. Spolu s organizáciou Cruelty Free International spolupracujeme na vynesení dohody. Medzinárodný rozhodovací proces potrvá nejaký čas, ale počet podpisov ukazuje, že ľudia chcú zmenu, a to teraz. Počas kampane sme mali možnosť vidieť zmenu vo viacerých krajinách, akou je Kanada, Brazília a Austrália, ktoré spejú k zákazu testovania kozmetických produktov na zvieratách. Spoliehame sa na pokračovanie tejto tendencie. To znamená, že je veľmi dôležité, aby sme sa na problém pozerali ako na spoločnú vec, aby zákon ustanovili v každej krajine rovnako a mal právoplatnosť naveky.

 

 
 

 

 

 

Veríme v to, že za krásu nemusí nikto trpieť a že bojovať za dobro nie je nikdy zbytočné. Nabudení od tohto presvedčenia sme začali s organizáciou Cruelty Free International našu prvú kampaň a aj dnes pokračujeme v boji za taký svet, kde nie je kozmetika testovaná na zvieratách. Sme značkou 100%-ne vegetariánskou, sme držiteľmi loga Leaping Bunny a netestujeme naše výrobky na zvieratách.

Virgin Mojito lime és mentakivonattal - Limitált nyári kiadás The Body Shop
 
 
Virgin Mojito lime és mentakivonattal - Limitált nyári kiadás The Body Shop

 

 

 

Boli sme jednou z prvých firiem, ktorá dostala logo Leaping Bunny v roku 1997. Logo Leaping Bunny je jediný medzinárodne akreditovaný certifikát, vďaka ktorému je zákazníkovi hneď jasné, či boli, alebo neboli kozmetické produkty testované na zvieratách. Je to jediné označenie, ktorého získanie a udržanie si vyžaduje stálu kontrolu pri firemnej výrobe...

 

 

 

 

...testujúc, či všetko zodpovedá prísnym kritériám Leaping Bunny. Každý jeden z našich produktov je Cruelty Free, a preto aj všetky naše produkty majú toto logo, ale nemajte strach, ak vlastníte produkt, na ktorom nevidíte logo – aj tak sú všetky 100% netestované na zvieratách.

Örökké az állatkísérletek ellen harcolunk - The Body Shop
 
 

Bojovať za to, čo je správne

Örökké az állatkísérletek ellen harcolunk - The Body Shop
 

1989

The Body Shop bola prvá kozmetická firma, ktorá začala kampaň proti testovaniu produktov na zvieratách.

1998

Vďaka našej dlhodobej kampani anglická vláda zakázala testovanie hotových kozmetických produktov a ingrediencií na zvieratách.

2003

The Body Shop a Cruelty Free International (vtedy BUAV) vo veľkej miere prispeli k tomu, aby Európska únia zakázala testovanie produktov na zvieratách.

2009

Európska únia rozšírila zákon zákazu na suroviny použité v kozmetike.

2013

Tvoríme históriu! Súdnictvo EU sa zaoberá zákazom predaja a importu produktov, ktoré boli testované na zvieratách. V našej spoločnej kampani s organizáciou Cruelty Free International sme vyzbierali 1 milión podpisov, aby sme mohli ovplyvniť stav v Južnej Kórei, na Novom Zélande a v Indii, kde odvtedy platí viacero zákazov. V Austrálii by mal zákon nadobudnúť platnosť v roku 2017, v Taiwane do roku 2019. Cruelty Free International vyškolil vedcov vo Vietname a momentálne rokuje z vládami v Thajsku o možnom zákaze v ASEAN (Združenie národov juhovýchodnej Ázie).

2017-2018

The Body Shop a Cruelty Free International v najväčšej globálnej kampani proti testovaniu na zvieratách platnom na celom svete zozbiera viac ako 8 miliónov podpisov a prednesie petíciu pred OSN.

 

 

Idea The Body Shop

 

 

Nikdy sme netestovali naše produkty, ani suroviny na zvieratách a nikdy ani nebudeme, a spolupracujeme len s takými dodávateľmi, ktorí zodpovedajú prísnym kritériám Cruelty Free International. Nijaké „čo ak”, nijaké „ale”: môžete si byť istá, že The Body Shop netestuje kozmetiku na zvieratách. Preto naše obchody nesú hrdo logo Leaping Bunny. Veľa kozmetických firiem to nemôže o sebe povedať...

Nem minden kozmetikai márka mondhatja ezt el magáról…

Örökké az állatkísérletek ellen harcolunk - The Body Shop
 
Örökké az állatkísérletek ellen harcolunk - The Body Shop

 

…...pretože toto vyžaduje vysokú mieru zaangažovanosti od firiem, čo zahŕňa aj sústavné kontroly vykonávané organizáciou Cruelty Free International. Deň čo deň si tvrdo stojíme za presvedčením. Vyžadujeme ročný dôkaz od každého dodávateľa s ktorým spolupracujeme, aby sme si boli dokonale istý, že sa ani jedna z našich ingrediencii nevyrobila v prostredí blízkom testom na zvieratách. Ak nám to nevedia podložiť dôkazmi, nájdeme si nového dodávateľa a ak to je potrebné, odstránime problematickú ingredienciu z produktov.

 

 

Ako testujeme?

Produkty The Body Shop sú vystavené veľmi dôkladnému testovaniu, aby sme sa popri tom, že nie sú testované na zvieratách, presvedčili o ich bezpečnosti a účinnosti pri použití. Počas testovania aplikujeme tri hlavné metódy, ktoré zahŕňajú počítačové testovanie, tkanivo vytvorené z umelých ľudských kožných buniek a skutočných ľudí:

In-slico (na počítačovej báze) analýzy skorších údajov nám pomáhajú stanoviť vhodnosť podobných látok pomocou exportu informácii.

V laboratóriu testujeme pomocou umelo vytvoreného tkaniva menom EpiSkin (je to vynález L’Oreál), ktoré pozostáva z ľudských kožných buniek a umožňuje všetky testy (pretože na testované látky reaguje EpiSkin rovnako, ako ľudské tkanivo), počas ktorých sú zhromažditeľné skutočné reakcie, pričom nie je potrebné, aby sa zranil čo i len jeden človek alebo zviera.

Na vykonanie konečného testu tolerancie potrebujeme skutočných ľudí, pričom testy nových formúl v poslednej fáze vykonávame na ich pokožke - nanesieme malé množstvo na pleť, aby sme sa uistili, že sú dokonale nezávadné a efektívne. Taktiež vykonávame testy pod lekárskym dozorom, čím skúšame účinok jednotlivých produktov a ich účinnosť na rozličné typy pleti.

 

 

Skoncujme s testovaním produktov na zvieratách na celom svete!

V krajinách zobrazených na mape je zákonom zakázané testovať kozmetické výrobky na zvieratách. Nie je ich veľa, však?
Je na čase znovu rozhýbať sa a navždy to zmeniť.

#ForeverAgainstAnimalTesting

Örökké az állatkísérletek ellen harcolunk - The Body Shop